10 beauty zvyků, za které si za 10 let poděkujete

používejte SPF

Krása není jen genetika. Způsob, jak vypadáme, závisí na našich zvycích, naší péči o sebe a také naší životosprávě. Každý má své vlastní: někdo se od rána naučil pít sklenici vody a někdo z roka na rok nezmešká žádnou etapu svého vícestupňového systému péče. Kumulativní účinek těchto rituálů krásy určitě z věkem uvidíte.

Na OurLive jsem pro vás zjistila 10 užitečných zvyklostech krásek ze světa modelingu, za tyto zvyky si za 10 let poděkujete.

1. Zvedněte nohy nad hlavu

Zvedněte nohy na zeď, když mluvíte po telefonu nebo ležíte s maskou na obličeji. Tento jednoduchý zvyk vám pomůže vyhnout nebo alespoň snížit výskyt křečových žil v budoucnu. V této poloze krve z dolních končetin člověka nemusí překonat sílu gravitace, aby se vrátil k srdci. Takže dáte vašim žílám chvíli pauzu a to bude mít pozitivní vliv na vaši pohodu. Meli my jste v této poloze setrvat alespoň 10 minut třikrát týdně.

Ale nezapomínejte že se ovlivňuje váš krevní oběh v těle a v tomto případě je to jako se saunou. Není vhodné pro těhotné lidi s onemocněním srdce nebo jinýma potížemi.

 

2. Používat krém s SPF ne jen v létě

používejte SPF© Depositphotos   

Může to znít trochu divně, ale použití opalovacího krému na otevřené kůži kdykoli během roku je opravdu velmi užitečným zvykem. Sluneční záření postihuje naši pokožku v zimě i na podzim. Studie ukázaly, že lidé, kteří používají SPF krém po celý rok, stárnou o 24% pomaleji než ti, kteří ne. Ze stejného důvodu se doporučuje nosit sluneční brýle v jasných zimních a podzimních dnech.

 

3. Pečujte o kůži na krku stejně jak o vaší pleť

Kůže na krku je téměř stejně tenká a zranitelná jako na víčkách. Často je to ona, která ukazuje první známky stárnutí. U milovníků čtení ležících nebo spících na vysokých polštářích se mohou objevit tzv. Venušské kroužky – vrásky kolem krku ještě před třiceti lety. Je velmi důležité nezapomínejte na hydrataci a výživu této zóny každý den.

 

4.Noste s sebou vodu

Každý ví velmi dobře, jak denní příjem vody ovlivňuje naše tělo. Ale neustále na to pamatovat a zavádět pitný režim nejde každému. Koupit krásnou opakovaně použitelnou lahvičku a nosit ji při sobe v tašce. Za prvé, toto módní „příslušenství“ zachrání ekologii od množství plastů a za druhé, bude vám sloužit jako vynikající připomínka toho, že je třeba uhasit vaší žízeň.

 

5. Spat na hladkých ideálně hedvábných polštářích

Jen málo lidí se probouzí s čerstvou a zářící tváří – často je účinek po spánku opačným. V noci se obličej trápí na polštáři, vrásky jsou pokrčené na pokožce, vlasy jsou zamotané. Stačí však nahradit obvyklý polštář na povlečení s hedvábím nebo saténem. Kluzný povrch minimalizuje tření, obličej a vlasy budou vypadat rozhodně lépe. Nezapomínejte ale také, že je třeba polštář každé tři dny prán no maximálně jednou týdně.

 

6. Nenoste pevně zatažené vlasy hrubými gumičkami

gumičky© YouTube / Yana Irbe

Zkušený kadeřník okamžitě pozná milovnice huhých stažených „koňských ohonů“. Neustálé neustále nošení gumičky poškozuje vlasy, v miste kde je stažený culík. To nejen vypadá neesteticky, ale také poškozuje strukturu vlasů, a ty jsou i tak křehké. Pokud ale potřebujete takový účes udělat je lepší používat pružné gumičky.

 

7. Dodržujte pravidlo „2/30“

Toto jednoduché pravidlo vám pomůže udržet si postavu bez nadměrného úsilí. Lidé, kteří se dívají na televizi déle než 2 hodiny (2) denně, mají větší šanci jíst sladší a mastnější potraviny. Omezte sledování vaší oblíbené série na pár epizod a potom cvičte půl hodiny (30). Tímto zvykem se vyvaruje přírůstku hmotnosti. A určitě bude čas na nové koníčky.

 

8. Používejte zubní nit a opláchnutí úst

© YouTube / TheBeautyBreakdown

V dětství nás učili: zuby by měly být vyčištěny 2 krát denně. Ale pro zachování zdraví zubů a sněhobílého úsměvu to nestačí. Je to jako mytí nádobí pouze ráno a před spaním. Po jídle použijte zubní nit a leštidlo. To značně sníží povlak, zvláště pokud milujete čaj a kávu a pomůže vám v budoucnu méně často jít navštěvovat zubaře.

 

9. Udržujte svůj smartphone na úrovni očí

Plastičtí chirurgové říkají, že v posledních deseti letech, problém povislé brady a vrásek na krku začal k léčbě žen mnohem mladší než 40 let. Pozice hlavy, když se podíváme na smartphone shora dolů, má nepříznivý vliv na svaly a kůži v této oblasti. Zvyk držet smartphone nebo knihu na úrovni očí pomůže zabránit tomu, aby se vrásky objevily předčasně. To ovšem platí i pro monitory počítačů.

Ještě lépe, pravidelně zorganizujte dny bez smartphonu nebo alespoň vypněte hodinu před spaním. Tento zvyk pomůže vašemu tělu produkovat více hormon melatoninu, který zpomaluje stárnutí.

 

10. Telefonujte pomocí headsetu

Chraňte svou tvář před smartphone – to je nejlepší věc, kterou můžete udělat k ochraně pokožky. Studie ukázaly, že obrazovka telefonu má 18krát více bakterií než splachovací tlačítko veřejné toalety. Dalším dobrým zvykem je každý den otřít obrazovku antibakteriálními ubrousky.

Také jste chtěli dezinfikovat váš smartphone? V komentáři napište, jaké zvyky vám pomáhají udržet krásu a mládí.